Læser nogen hvad jeg skriver?“Er det vigtigt?”Er det ikke?Om jeg skriver i et vakuumer vel ikkeligegyldigt? (det føles i hvert faldkvælende og klaustrofobisk)
Min første digtsamling i 5 år, og den første med (næsten) udelukkende originale digte siden 2018.
Den er et (lidt mere modent) tilbageblik på årene der er gået. Et kærligt farvel til dem, jeg har mistet i mellemtiden. En generel undren over hvordan andre mennesker lever deres liv. Og så er den – som altid – gennemstrømmet af ærefrygt for naturens skønhed og livets omskiftelighed.